2011. február 14., hétfő

Thomas torta


Barátnőm kisfiának születésnapjára készült ez a 3 csokis torta. Már előre izgultam mi sül ki belőle. Wilton ételfestéket rendeltem a neten hozzá, de amikor már a sötétkéket gyúrtam a cukor fondantba egyre kellemetlenebb érzés kerített hatalmába. Nem tetszett a dolog, hogy ennyi mesterséges színezékkel traktálom a gyerekeket. Márpedig ha nekem ennyit kellett beletennem, akkor a bolti marcipánba is belemegy rendesen. Sajnos már nem volt visszaút - idő híjján nem tudtam természetes színezékek után kérdezősködni. Így csak annyit tehettem, hogy megkértem a barátnőm, ha lehet beszéljék le a lurkókat a fondant evésről. Ti tudtok nekem természetes színezékeket ajánlani? Főleg a fekete érdekelne. Egy külföldi oldalon olvastam egy kakaóról ami meglehetősen sötét színű, sajnos a nevére már nem emlékszem. A gyerkőcök persze örültek, a felnőtteknek ízlett, én mégis egy kicsit szomorú maradtam...
Sajnos csak 1-2 képet készítettem menet közben, de segíthet ötletet adni azoknak akik megpróbálkoznak vele. A kakaós piskótát sűrű pudingkrémmel fellazított vakrémmel töltöttem, az egyik felét felolvasztott tejcsokival, a másik felét felolvasztott étcsokival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése